-40% | Kod rabatowy: SUMMER

*Nie dotyczy modelu BUTTERFLY oraz MIRROR

PL EN

Reklamacje i zwroty

1. Sklep internetowy www.myselfiebutik.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów.

2. W ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 6 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika.

3. Aby dokonać zwrotu towaru lub złożyć reklamację należy uzupełnić formularz (do pobrania poniżej) i dołączyć go do odsyłanego towaru. Towar należy odesłać na adres: MySelfie Butik, ul. Królowej Jadwigi 22, 32-040 Świątniki Górne.  Do przesyłki prosimy załączyć paragon sprzedaży.

4.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu/reklamację W TERMINIE DO 14 DNI. Prosimy zachować nr nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować w firmie kurierskiej czy dotarła ona do odbiorcy. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona nie później niż do 14 dni kalendarzowych.

6.Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia zamówienia inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów odesłanych do sklepu za pobraniem.

8. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru na czas transportu). Informacja dla Kupujących zwracających model sukienki GLORIA oraz BUTTERFLY: z uwagi na specyfikę produktu uprzejmie prosimy, aby towar zwrócony został w oryginalnym opakowaniu wewnętrznym (pudełko) oraz dowolnym zewnętrznym. Sukienkę prosimy ułożyć w sposób odpowiadający ułożeniu podczas odbioru zamówienia, co wpłynie w sposób znaczący na zachowanie odpowiedniej formy tkaniny, zwłaszcza plis.

9. Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej Kupujący go otrzymał - ŚLADY ZABRUDZEŃ, ZAPACH PERFUM, ODDZIELONA ETYKIETA ZABEZPIECZAJĄCA itp. spowodują negatywne rozpatrzenie zwrotu towaru pod względem jakościowym. Prosimy zatem o bardzo dokładne sprawdzenie zwracanych towarów uprzednio przed odesłaniem ich do sklepu.

10. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

11. Wymiana zakupionego towaru na inny model/rozmiar polega na zwrocie produktu i złożeniu ponownego zamówienia.

Załącznik nr 1 - FORMULARZ ZWROTU